Absint

5 August, 2007

Este exact cum se vorbeste – o licoare otravitoare, un medicament sinucigas psihic. Si functioneaza.

Am baut absint alaltaieri. Chestie de conjunctura. Pe moment nimic. Dar aseara i-am vazut. In vis, ce-i drept, dar i-am vazut. Un stol de pinguini la coltul blocului meu. In zbor. La inceput credeam ca sunt delfini (ceea ce ar fi fost CULMEA! pentru ca delfinii nu sunt pasari). Aveau un zbor relaxat, firesc. Unii dadeau sa aterizeze undeva dupa coltul blocului asa ca n-am putut sa-i observ mai departe.

PS: Azi am vazut-o pentru prima oara in viata pe femeia din spatele lui “Fiaaaaaaaaareee`eeeechi `ããããm!“. Nu cred ca sunt mai multe pentru ca aud mereu aceeasi voce. Ma rog, or fi vreo castã de clone care numai asta stiu sa spuna si o fac identic, perfect. Ideea e ca astazi am trecut pe langa una dintre ele. Sincer – nu am vazut-o tipandu-si strigatul. Dar dupa ce am auzit-o m-am uitat atent la ea doar-doar oi vedea-o pronuntand. A tacut mâlc. Ceea ce ma duce cu gandul ca poate au alta tehnicã. Poate “tipã” prin concentrare. Nu cu vocea. Cu mintea! Ar fi interesant de studiat. Le vedeam lejer pe rug pe vremea Inchizitiei. Acum, maxim la o encefalograma unde le-ar studia impulsurile neuronale iesite din comun.

Data viitoare traversez.

8 Responses to “Absint”

  1. Oana Says:

    Stiai ca… n-ai mai scris de o gramada de timp? Ce inseamna asta? Putina constanta pt cititorii fideli n-ar strica. Am auzit zvonuri cum ca ai scrie despre Deutscheland. Sper sa nu dezamagesti…
    Iar cu absintu… nu crede tot ce vezi, auzi, simtzi, gandesti, crezi, visezi :D Doar e o stare de verde, nu? ;)

  2. sinappse Says:

    Masele sunt derutate. Universul este in deriva. Nu am mai scris. O sa mai scriu oare?
    O sa des-amagesc in continuare.

    Cred tot ce striga la mine din [in-] si [sub-] Constient.

  3. Wolf Says:

    Salut guvernatorule!Zana verde imi vorbeste…..

  4. Wolf Says:

    De ce a fost intrerupt “guvernul mondial”?!Amicii care se uitau pe “Zeitgeist”ma intreaba!Ce sa le spun!?Ai probleme cu “libertatea”cuvantului din R.O.!?Probabil ca ai deranjat pe cine nu trebuia???Pacat ca au”ucis” ideia din fasa!!!Era fff.bine facut si “deschidea”conservele mintii!!!……..

  5. dan Says:

    ce plm avetzi ma?:))) care mai de care vbeste pe dinafara subiectului.. un fel de ..”doi porci se jucau in copac.. vine ma-sa shi ii intreaba: Statzi ma cumintzi!! ” povestirea baiatului cu absintu .. clar nu are nici un inteles…Oana nu vad cum ai putea fi fidea unei chestii ca asta sau ce e asha interesant de citit ..sinappse…cred k u esti sefu lor pe aici ..:)) ce e asha special la tine?iar wolf asta cu zana verde shi cu zeitgeist .. nu vad care e legatura cu ce s-a discutat pana akum:))

  6. uscatu Says:

    “Absintul este otrava !” lol, , asta eadevarat doar daca vorbesti de cel cehesc … eu beau cam de vreo 6 ani asa ceva, adus direct de afara. Din 28 iulie 2009 se deschide in Bucuresti “Absintherie Sixtina” pe Str.Covaci Nr.6 Etaj 1 (deasupra Amsterdam Cafe). Pe langa absint o sa puteti gasi si alte rude ale sale (anasoane, pastisuri,ouzo).Toate aceste bauturi se vor bea in mod traditional folosind un pahar special tip Pontarlier, o fantana cu robinet pt apa, lingurita si zahar cubic brun nerafinat din trestie de zahar. Programul zilnic este 12-24 de marti pana joi, apoi incepe Weekendul cel Lung, de vineri de la ora 12 pana duminica la ora 24. Reduceri si promotii la Ora Verde in fiecare zi la ora 18, iar in weekend si la ora 6 !!!


Leave a Reply

