10 motive pentru care nu ar trebui sa va fi placut The Green Mile

11 March, 2007

Pentru ca este un film lung in care nu se intampla foarte multe.

Pentru ca este un film previzibil (asta se pune 2!)

Este plictisitor.

Pentru ca nu este filmul emotionant pe care il recomanda majoritatea. Singurele lacrimi care mi s-au scurs au fost de dezamagire pentru un film recomandat pe nedrept drept “bun”.

Pentru ca ar fi fost mai tare daca pe scaun, negrului i-ar fi crescut aripi mari, de inger, si ar fi disparut intr-o explozie de lumina.

Pentru ca si daca ar fi fost asa, nu ar fi fost un film cu nimic mai breaz.

Pentru ca zic eu (asta se pune 3!).

mosi

La revedere.

2 Responses to “10 motive pentru care nu ar trebui sa va fi placut The Green Mile”

  1. Acelasi' Says:

    M-am obisnuit cu criticile tale tocmai la filmele care mie mi-au placut, dar stii ce am sa fac…o sa-mi fac timp sa ma uit la filmele care ti-au placut tie si voi face o comparatie intre ele sa vad daca nu cumva te prind cu “fofarlica”.
    Atentie ca sunt cu ochii pe tine si asa ca o dorinta as dori sa nu te mai uiti la filmele care mi-au placut mie ca imi srtici tot mood-ul!!!
    P.S. Cum spuneam si mai devreme, noi sa fim sanatosi…

  2. Valerius Maximus Says:

    Sunt fanatic! Nu musulman… Insa fanatic!
    Am adorat filmul The Green Mile… Tu l-ai tavalit prin noroi cu criticile tale jignitoare! Data viitoare cand ne vedem sa fugi!!!! Ca de diavol! Dar te avertizez… eu fug mai repede ca el! si te voi prinde… apoi te voi tavali. Dar nu in noroi, ci in lava!


Leave a Reply

