Ziua a Zecea

7 January, 2007

Da. Azi am facut ceva.
Pe langa asta m-am uitat si la Children of Men. Intr-un 2027 fictiv oamenii nu mai pot procrea. Se gaseste insa o femeie in grija unei grupari rebele asociate cu atacuri teroriste care ramane totusi insarcinata. Un film grav in care se trage, se fuge, se moare. Cu decoruri extra-ordinare. Literalmente, extraordinare. Adica mai rar.


Cred ca toti figurantii care apar in scenele de razboi civil au fost initial muncitorii care au ajutat la asezarea decorurilor. Dupa ce au terminat, fara pauza, i-au bagat direct la filmari. Asa rupti, distrusi, nemancati, nespalati – direct Motoorrrr!!!

Apare si Oana Pellea in rolul unei (ghici!) – tiganci. Vorbeste romaneste. Si rolul e al unei tiganci. Hmm… si ea vorbeste in romana pura. Ea, in film fiind tiganca. Limba romana. Eu ca tigan m-as enerva! Ca roman am oftat.

Actiunea m-a lasat rece. Cocktail de violenta intr-un razboi civil de final de lume ingropata in haos bine inarmat. Nu recomand! Mult mai misto Crashul din Ziua 9.
Fin.

2 Responses to “Ziua a Zecea”

  1. dan3 Says:

    Este parerea ta!Parerea altora…(Si a criticii americane) e ca filmul este super!!In ceea ce o prveste pe Doamna Oana Pellea face un rol super tare!!Dar oricum nu trebuie laudata pe blogu tau…e laudata peste tot in lume de a Praga in germania si din Anglia in Sua.DAR…de ce nu ne am face noi de k…k…si nu am injura-o putin…ca e de-a noastra…PENIBIL!!! Poti sa posetezi sau nu parerea mea…

  2. sinappse Says:

    Dan,
    Referirea mea nu s-a facut la adresa Oanei Pellea ca actrita. Dansa si-a jucat rolul foarte natural, dar nu as ridica-o nici in slavi. Personajul nu i-a permis sa se ridice undeva deasupra asteptarilor. Nicidecum nu am injurat-o! Reciteste, te rog. Am oftat decat pentru ca in film o tziganca vorbeste romaneste. Fa si tu te rog asocierea, si gaseste tu vinovatul pentru ca eu nu m-am gandit nici o clipa la Oana Pellea. Dar daca te simti bine ca limba ta (romana) sa fie tot una cu a tiganilor, poate nu e nici o suparare.

    Referitor la film in sine, cred ca asteptam lucruri diferite de la un film bun.

    O sa te rog sa-mi raspunzi cand citesti replyul meu. As vrea sa sterg totusi comentariile noastre. Nu asta era scopul “blogului” astuia. De fapt nu am stiut ca se pot disabla commentsurile, pentru ca as fi facut-o.

    Pace!


Leave a Reply

