Ziua a Treia

31 December, 2006

De dimineata m-am privit in oglinda si am realizat ca sunt un monstru. Este bine pentru restul lumii ca stau acasa de revelion (na c-am stricat si secretul vizavi de petrecerea noptii de revelion).
Deci, da, pentru voi toti cei care cititi cu interes maxim aceste randuri, (si stiu ca sunteti multi, ocazie cu care va si salut si va urez intens de bine) noaptea de revelion o voi petrece intr-un cadru extrem de privat. Extrem de privat de libertatea altor alegeri. Voi sta acasa.

Asta bineinteles multumita varicelei.
As fi putut eventual sa ma combin la un bal mascat unde sa apar “costumat” intr-un pacient cu varicela, logic. As fi avut un succes monstru. Cam ca mine…

Astazi m-am mai impacat cu ideea ca nu o sa-mi treaca niciodata semnele. Am mai programat nitel in CS++, dar tot fara succes. Timpul trece altfel cand esti izolat. Importanta deciziilor este minima. Solutiile mele sunt putine. Sunt un cobai si un observator in acelasi timp. Nu stiu in pielea cui ma simt mai bine. De fapt, nu-mi place deloc pielea asta in care sunt acum. Daca nu era ea acum eram probabil la dus si ma pregateam de PETRECEREA DE REVELIOOOOOOON. Uuuuu-huuuuuuu…

Revelion-line! Asta este viitorul. Eu voi fi pionierul acestui tip de petrecere a cumpenei dintre ani.

Hai sa ma vad sanatos in anul ce urmeaza. MAI REPEDE !!!

Leave a Reply

