Ziua a Doua

31 December, 2006

Pe scurt:
Noaptea a fost ok. Dis-de-dimineata mi-am verificat punctele de pe fata, erau toate la locul lor. Evolutia ? Inspre bine. Cateva s-au uscat iar restul s-au mai inchis la culoare. Deja m-am obisnuit cu ele. Fac parte din mine. Ba chiar mi-am mai descoperit cateva prin zone mai moi ale corpului care folosesc la sezut. Da! Pe fund!

Problema mai noua astazi a fost gatul, drept pentru care chiar acum voi mai lua un faringosept. Delicios. Am apelat si la 2 felii zdravene de lamaie cu zahar.

In rest toata ziua am programat in CS++ pe mai multe platforme… Am stat 95% din timpul trait in fata calculatorului. Poate si de-asta majoritatea bubelor de pe fata au inceput sa bata in retragere.
Or ajuta si la ceva radiatiile alea TCO’99 la 85Hz.

Mai e o zi pana la anul nou.
Ar fi interesant sa se numere zilele pana la anul No! Adica anul cand nu vom mai fi. Cum ar petrece lumea ziua de 31 decembrie daca sfarsitul lumii ar coincide cu sfarsitul calendaristic al anului?
God used command admin_slay team humans

Leave a Reply

